Re: Agent nie sciaga grup

Autor: Wojciech Małek (wmalek_at_cst.tpsa.pl)
Data: Tue 24 Feb 1998 - 10:05:08 MET

> Jak samo sie zepsulo, tak wczoraj samo sie naprawilo?

Wystarczyło tylko pilniej śledzić dyskusję na Polipie.

> Za to pojawily mi sie inne anomalia, ale to jest chyba zwiazane z
> radosna tfffurczoscia administratora tpnetu w dziele wychowywania

[...]

> wiadomosci przez dalszy serwer spowoduje wzrost oplat dla TP SA.
> Czyzby tylko o to chodzilo? Bo to jest JEDYNY skutek dzialan
> wychowawczych admina TP SA. Bez obrazy Panie Adminie: dla mnie to
> jest dziecinada, to co Pan zrobil - oczywiscie moralnie wzniosla
> ale jak to mowia starzy Polacy: dobrymi checiami pieklo
> wybrukowane.

  Proszę bardzo, ile to daleko idących wniosków można wysnuć na podstawie
popełnienia drobnego błedu w konfiguracji, kory zresztą został zaraz
usunięty, jak tylko dostałem informację.

Podpowiem jeszcze jeden scenariusz:
Jestem Żydem i Masonem, a to wszystko co się dzieje to światowy spisek,
mający na celu obalenie rządów na całym świecie.

A co do dobrych chęci, to nasz poeta młodopolski napisał, że nie należy
obawiaćsię ani wrogów, ani przyjaciół, tylko ludzi obojętnych. Staram się
do takich nie zaliczać.

Wojtek Małek