Re: Agent nie sciaga grup

Autor: Konik Bujany (rocking_at_horse.edu.pl)
Data: Wed 25 Feb 1998 - 18:46:34 MET

Tue, 24 Feb 1998 08:10:54 GMT, baterie_at_ka.onet.pl (A_Zet) napisał(a):

>Za to pojawily mi sie inne anomalia, ale to jest chyba zwiazane z
>radosna tfffurczoscia administratora tpnetu w dziele wychowywania
>spoleczenstwa - nie moge czytac grup (z tego co wiem, byc moze
>innych tez):
>alt.cracks,

to nielegalne to co się dziwisz, oczywiście podniecająca jest ta
zabawa, ale nie wszyscy muszą to popierać ... a raczej nikt nie
powienien

>alt.pl.muzyka.bin (wnioskuje, ze wszystkich alt.*).

ta grupa chyba nigdy nie zaistniała naprawdę, po prostu niusy w swojej
aktualnej realizacji nie nadają się do przesyłania binariów

>Radosna tworczosc ludzi uwazajacych sie upowaznionych do
>wywalania dziecka z kapiela nie znika wraz ze zmiana ustroju a
>wrecz rozkwita. Ciekawostka przyrodnicza: zalilo sie kilku
>uzytkownikow (i slusznie) na wulgaryzmy itp. W zwiazku z tym
>decyzja admina o odcieciu. Zali sie teraz wieksza rzesza
>uzytkownikow na niedogodnosc, i to jest nieistotne. Skoro sa dwa
>przeciwne zdania, dlaczego daje sie ucho poczynaniom nie
>demokratycznym tylko dyktatorskim?

Dlatego, że administrator tpnetu po prostu obawia się reakcji reszty
internetu, która może spowodować, że wyleci z roboty.

>Skoro nie mozna pewnych rzeczy
>zalatwic, trzeba sie pogodzic z uciazliwosciami demokracji, ktora
>lezy blisko anarchii.

E nie rób se jaj. Demokracja to w praktyce władza rządu poprzez
poparcie większości, mniejszości nie mają nic do gadania. Anarchi brak
władzy (przynajmniej formalnej).

> Oczywiscie taka mysl, by za ciezkie
>pieniadze zebrane i zbierane dzieki numerowi 0-202122 zrobic cos
>w kierunku eliminacji anonimowosci wybiera sie zamykanie dostepu.

Tylko, że potem możesz cienko piskać bo okaże się, że twoje nazwisko
to nalepka na tanie wino jabłkowe a gostka z drugiego końca Polski nie
będziesz przecież gonił ani od razu do sądu podawał. Anonimowość MUSI
być lecz jednocześnie MUSI być odpowiedzialność.

>Przeciez to w istocie paranoja, skoro ten sam anonimowy
>uzytkownik moze obwiescic swe potencjalne wulgaryzmy przy pomocy
>dziesiatka innych serwerow, ale perfidia TP SA polega na tym, ze
>jeszcze bierze za to ciezszy grosz, albowiem przeslanie tej
>wiadomosci przez dalszy serwer spowoduje wzrost oplat dla TP SA.
>Czyzby tylko o to chodzilo? Bo to jest JEDYNY skutek dzialan
>wychowawczych admina TP SA. Bez obrazy Panie Adminie: dla mnie to
>jest dziecinada, to co Pan zrobil - oczywiscie moralnie wzniosla
>ale jak to mowia starzy Polacy: dobrymi checiami pieklo
> [...]

Została cofnięta dla grup <>pl.soc bo tam było najgorzej. Nie wiem co
o tym myśleć...