Re: Agent nie sciaga grup

Autor: A_Zet (baterie_at_ka.onet.pl)
Data: Tue 24 Feb 1998 - 20:02:25 MET

On Tue, 24 Feb 1998 10:09:01 +0100, "Wojciech Małek"
<wmalek_at_cst.tpsa.pl> wrote:

>Wystarczyło tylko pilniej śledzić dyskusję na Polipie.

>[...]
>>

> Proszę bardzo, ile to daleko idących wniosków można wysnuć na podstawie
>popełnienia drobnego błedu w konfiguracji, kory zresztą został zaraz
>usunięty, jak tylko dostałem informację.

Tzw. nieporozumienie towarzyskie, drogi Wojciechu.

Kazesz mi pilnie sledzic polipa (skadinad slusznie, wszystko a
przynajmniej jak najwiecej trzeba wiedziec :-)), a Ty niezbyt
uwaznie przeczytales moje gorzkie zale...

Masz racje, konfiguracja serwera zostala poprawiona i wierz mi,
nie jestem malostkowy i ani mi w glowie postalo, by sie o to
czepiac - bledy sie zdarzaja i czlowiek zawsze skazany jest na
ich popelnianie, zadna sprawa.

Oczywiscie, moze niezbyt jasno pisalem swoj post - poruszalem w
nim bowiem dwie sprawy:
- Agent mi nie czytal grup (i do tego odnosisz blad serwera);
- i druga, do_ktorej_odnosily_sie moje, jak to nazywasz, "daleko
idace wnioski". Chodzilo mi w tym przypadku o brak mozliwosci
OGLASZANIA wiadomosci przez korzystajacych z dostepu poprzez
telefon 0-202122 do grup na serwerze news.tpnet.pl i to wlasnie
nazwalem krytycznie checia wychowywania ludzi. Nadal podtrzymuje
moje uwagi, albowiem nadal nie doczytalem sie, zebys wycofal sie
z tej decyzji w stosunku do grup pl.soc.*

>Podpowiem jeszcze jeden scenariusz:
>Jestem Żydem i Masonem, a to wszystko co się dzieje to światowy spisek,
>mający na celu obalenie rządów na całym świecie.

Wiesz, nie sadze z kolei, zeby w tym przypadku chodzilo az o
swiatowy spisek, tylko o swiadomy wybor przez Ciebie decyzji
niezbyt wg mnie slusznej, jakkolwiek podjetej w zboznym trudzie
wychowania userow.

>A co do dobrych chęci, to nasz poeta młodopolski napisał, że nie należy
>obawiaćsię ani wrogów, ani przyjaciół, tylko ludzi obojętnych. Staram się
>do takich nie zaliczać.

I tu Cie popieram z calego serca, ja czesto powtarzam, zeby
cokolwiek robic byle robic - ale z drugiej strony warto miec tez
troche dystansu do swych poczynan. Ja w kazdym razie
przepraszam za pokretne pisanie, ktore moglo wprowadzic w blad.

Pozdrawiam
Adek

--
(Katowice: akumulatory trakcyjne, stacyjne: BATER-SILESIA_at_netart.com.pl
http://www.netart.com.pl/BATER-SILESIA