Re: TPNET - blokada serwera

Autor: Jan Rekorajski (jr211_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Sun 22 Feb 1998 - 20:34:40 MET

On 21 Feb 1998 19:32:40 GMT, Lukasz Trabinski <lukasz_at_inx.pm.waw.pl> wrote:
>Wojciech Małek <wmalek_at_cst.tpsa.pl> wrote:
>
>Nadal wydaje mi sie, ze trzeba wynalezc jakas inna metode niz odcinanie
>dostepu calej domenie. Przeciez ci dowcipnisie moga korzystac z innych
>serwrow do wysylania swoich intelYgentnych postow
>( chociazby przez dejanews). Jak takie sprawy sa rozwiazywane w inny krajach
> np. w USA? Chyba pozostaje nam pogodzic sie z faktem, ze Internet zmienia
>sie, przestaje byc siecia studentow... :-(

W innych krajach to nie ma *anonimowych* ISP... Są co prawda serwery typu
anon-remailer (zdaje się jeden był anon.penet.fi czy coś koło tego), ale
ci co takie rzeczy prowadzą nie dają kont byle komu.

Sprawa jest prosta: będzie można zidentyfikować tpnetowców -> nie będzie
trzeba odcinać domeny .tpnet.pl, a tylko pojedyńczych debili.

zwykły user
Janek

--
Jan Rekorajski | Come to think of it, there are already a million monkeys on a