Re: TPNET - blokada serwera

Autor: Lukasz Trabinski (lukasz_at_inx.pm.waw.pl)
Data: Sat 21 Feb 1998 - 20:32:40 MET

Wojciech Małek <wmalek_at_cst.tpsa.pl> wrote:
> Witam

> Kilka słów wyja¶nienia. Przyczyną mojej decyzji nie był spam jednego
> człowieka, ale ustawicznie powtarzające się skargi róznych uczestników grup
> dyskusyjnych na częste przypadki wyjątkowo obelzywych wypowiedzi,
> szczególnie nieprzyjemne było to, że wysyłający te posty podszywali się pod
> rzeczywistych uczestników dyskusji. Filtrowanie nic nie dało, poza tym czy
> jest kto¶ mądry, kto ustali regułu filtrowania? Czy na grupie pl.soc.seks
> można użyć słowa "cipka" czy nie? Nie będę bawił się w takiego cenzora. Więc
> [...]

Hmm. W sumie po paru dniach intensywnego czytania newsow, zaczynam
zauwazyac, ze chyba jest to sluszna decycja (jak na razie), chociaz jeszcze
wczoraj mialem zupelnie inne zdanie. Na poczatku bylem wogole przeciwny
takim wynalakom jak polbox czy friko1,2,3,n, ale z czasem czlowiek
przyzwaczaja sie.
Nadal wydaje mi sie, ze trzeba wynalezc jakas inna metode niz odcinanie
dostepu calej domenie. Przeciez ci dowcipnisie moga korzystac z innych
serwrow do wysylania swoich intelYgentnych postow
( chociazby przez dejanews). Jak takie sprawy sa rozwiazywane w inny krajach
 np. w USA? Chyba pozostaje nam pogodzic sie z faktem, ze Internet zmienia
sie, przestaje byc siecia studentow... :-(

--
                            _Lukasz Trabinski_
       lukasz_at_inx.pm.waw.pl   http://www.pm.waw.pl/~lukasz/  Irc:Aero