Re: TPNET - blokada serwera

Autor: Rutek (0002_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 22 Feb 1998 - 12:46:06 MET

centralach, wobec

> [...]
>przyzwaczaja sie.
>Nadal wydaje mi sie, ze trzeba wynalezc jakas inna metode niz
odcinanie
>dostepu calej domenie. Przeciez ci dowcipnisie moga korzystac z
innych
>serwrow do wysylania swoich intelYgentnych postow
>( chociazby przez dejanews). Jak takie sprawy sa rozwiazywane w inny
krajach
> np. w USA? Chyba pozostaje nam pogodzic sie z faktem, ze Internet
zmienia
>sie, przestaje byc siecia studentow... :-(

Jestem laikiem jesli chodzi jesli chodzi o szczegoly dotyczace
usenetu, poczty i tak dalej.
 Tez korzystam z 0202, (bo jest najtaniej) i tez boleje z powodu
wyglupow kilku idiotow.
Fakty sa takie ze nawet nic nie wiedzialem o tym ''odcieciu'' -
korzystam z innego serwera, to po co bylo odcinac i dlaczego stosowana
jest odpowiedzialnosc zbiorowa, przeciez juz tyle sie na ten temat
mowilo.
Takie odcinanie to jest proba zahamowania rozwoju internetu w Polsce.
Osobiscie czuje sie urazony i ponizony takim postepowaniem nie mowiac
o epitetach typu ''poboxowcy'' i ''frikowcy'' Przeciez nie wszyscy
laczacy sie z inetem via 0202 to psychopaci, zboczency i nudzace sie
dzieciaki.
Zamiast sie osmieszac odcinaniem dostepu niech Tepsa pomysli np. o
obnzeniu cen za lacza dzierzawione i
na drugi dzien wszyscy frikowcy w wiekszych miastach beda mieli IP a
tam gdzie nie jest mozliwa dzierzawka wprowadzic ryczalt. Pozostanie o
wiele mniejsza grupa ludzi ktorych bedzie trudno namierzyc. Reasumujac
tam gdzie jest technicznie mozliwa dzierzawka zlikwidowac 0202

Rutek