Re: TPNET - blokada serwera

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Sun 22 Feb 1998 - 04:39:53 MET

Lukasz Trabinski wrote:

> Nadal wydaje mi sie, ze trzeba wynalezc jakas inna metode niz odcinanie
> dostepu calej domenie. Przeciez ci dowcipnisie moga korzystac z innych
> serwrow do wysylania swoich intelYgentnych postow
> ( chociazby przez dejanews). Jak takie sprawy sa rozwiazywane w inny krajach
> np. w USA?

W innych krajach (np. w USA) nie ma providerow, ktorzy nie sa/nie chca stwierdzic
kim jest user wlazacy w szkode. Placisz te chociazby $20 za nieograniczony dostep
ale w umowie wyraznie pisze, ze jesli zrobisz cos nie tak z dlugiej zaloczonej
listy od razu zamykaja Ci konto. Czemu? Zeby Twoj provider sam nie zostal odciety
od uslug.

Niestety TPSA wszystko to obchodzi mniej iz zeszloroczny snieg. Musze oddac racje
tym, ktorzy jak np. Szymon Sokol od poczatku zwalczali pomysl TPSA. Mi sie to
wtedy wydawalo dobrym pomyslem na rozpowszechnienie Internetu. Debil z
katowickiego (patrz news:pl.com.pecet) ostatecznie przekonal mnie, ze nie mialem
racji. A z powodu jego dzialan jest mi dodatkowo przykro z tego powodu, ze to
wlasnie ja zaproponowalem kiedys przed wiekami utworzenie tej grupy, na ktora
wlasnie matol sie uwzial. :-(

Pozdrawiam wszstkich normalnych uzytkownikow Internetu (czyli jednak jakies 95%).

Jacek

--
Jacek Piskozub
 mailto:piskozub_at_iopan.gda.pl