Re: Domena www.pl

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Mon 02 Feb 1998 - 01:34:09 MET

Emil Stepniewski <emil_at_aa.bb.cc> writes:

> A wolno wiedziec, od jak dawna i na czym polega to rozwiazanie?

No - chyba wiesz? IMHO kazdy, kto usilowal uzyc np. telneta przy
uzyciu tej bramki dobrze wie.

Kiedys sunsite robil za dobra bramke - niestety nie dla telneta,
ale takie www/ftp owszem. Moze jak im wroci kabel to znowu bedzie
dobrze.

Mysle, ze gdyby bramka NASK-TPNET zostala zamknieta, to lacznosc
pomiedzy tymi sieciami poprawilaby sie.

--
Krzysztof Halasa