Re: SPUI

Autor: Maciek Sniezek (msniezek_at_medianet.pl)
Data: Mon 02 Feb 1998 - 23:57:19 MET

In article <Pine.LNX.3.96.980202213033.27596B-100000_at_rhea.ids.pl>, Antek Sawicki <tenox_at_tenox.tc> wrote:

>Uwazam ze tego typu organizacje jak SPUI, NASK itp, nalezalo by poprostu
>usunac. Wszystko to smierdzi starym systemem... - znaczy mowie o tym calym
>SPUI, dac im troche wladzy a wprowadza jeszcze internet na kartki.
>Centralne sterowanie juz mamy.

Troche mi glupio bronic SPUI, ale to badz co badz organizacja
spoleczna, ludzie tam sie zapisuja i placa skladke i nikt na tym nie
zarabia (tak mowia przynajmniej). To, ze prezes i zarzad stosuja...
specyficzne formy promocji, nie ma nic do rzeczy. Co najwyzej mozna
czepic sie nazwy, ale tez tylko humorystycznie (SPUE = Stowarzyszenie
Polskich Uzytkownikow Explorera (tm) ? :).

SPUI ma takie same prawa do reprezentowania uzytkownikow sieci jak PSI.
Tyle, ze jedna sklada sie z fachowcow-praktykow (ekhm, w wiekszosci :)
nie majacych za to wielkiego pojecia o marketingu i innych tego typu
sprawach, a druga z... dobrego managera i czlonkow :)

Pozdrawiam,

--
SYGNATURKA CHWILOWO ZAWIESZONA | Wszystkie rzeczy powinny zostac uproszczone