Re: SPUI

Autor: Ziemek Borowski (ziembor_at_faq-bot.ziembor.waw.pl)
Data: Tue 03 Feb 1998 - 12:35:03 MET

Mon, 02 Feb 1998 22:57:19 GMT, Maciek Sniezek na pl.listserv.polip napisał:

>Troche mi glupio bronic SPUI, ale to badz co badz organizacja
>spoleczna, ludzie tam sie zapisuja i placa skladke i nikt na tym nie
>zarabia (tak mowia przynajmniej).

a zarejestrowali się już w sądzię?
bo sądząc z formy statutu sąd rejestrowy tego nie widział...

-more- http://www.spui.org.pl/text01.html#temat0
,, Do kompetencji Walnego Zgromadzenia należą między innymi:''

 z tego co pamiętam boje Krzysia Leszczyńskiego o zarejestrowanie
PLUG to takłatwo nie ma...

[ o SPUI a PSI.]
>Tyle, ze jedna sklada sie z fachowcow-praktykow (ekhm, w wiekszosci :)
>nie majacych za to wielkiego pojecia o marketingu i innych tego typu
>sprawach, a druga z... dobrego managera i czlonkow :)

niestety...

--
Ziemek Borowski                 http://faq-bot.usenet.pl/