Re: SPUI

Autor: Antek Sawicki (tenox_at_tenox.tc)
Data: Mon 02 Feb 1998 - 21:39:13 MET

On Mon, 2 Feb 1998, Dorota Nicewicz-Modrzewska wrote:

>Ale przyznacie chyba, ze posiadaja pewna wyzszosc nad szanownym
>twarzystwem polipowym: zamiast gadac dzialaja...
>
>Gadulstwo na temat domen trwa na tych lamach od sierpnia. Jak nic szybko
>nie zrobimy, to bedziemy miec swietnego reprezentanta:((((
Robimy robimy, tylko tego wlasnie nie widac na liscie, tak jak SPUI.
Problem polega na tym ze NIE mamy za plecami jakis bogatych monopolistycznych
firm i robimy to powoli.

Oni pewnie maja pracownikow ktorym praca sporo pieniedzy i dlatego w tydzien
np moga przygotowac statut, regulamin, etc.

Jak by za opracowanie probnej wersji statutu placil by mi M$ to zwolnil bym
sie z pracy i opracowal go w tydzien.

Pozdrowienia - Antek Sawicki [tenox]

--
// Personal info: http://www.tenox.tc/