Re: SPUI

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_urethan.chem.pg.gda.pl)
Data: Tue 03 Feb 1998 - 09:45:18 MET

Maciek Sniezek <msniezek_at_medianet.pl> wrote:
MS> Troche mi glupio bronic SPUI, ale to badz co badz organizacja
MS> spoleczna, ludzie tam sie zapisuja i placa skladke i nikt na tym nie
MS> zarabia (tak mowia przynajmniej). To, ze prezes i zarzad stosuja...
MS> specyficzne formy promocji, nie ma nic do rzeczy. Co najwyzej mozna

Chyba jednak ma do rzeczy. Jeśli prezes jakiejś non-profit org. w sposób
tendencyjny i niejako sam od siebie [1] promuje produkty firmy A, to
albo jest, delikatnie mówiąc, nie do końca obdarzony wyobraźnią tudzież
paroma innymi przymiotami, albo po prostu na tym zarabia.

[1] Co innego umieścić reklamę podpisaną "firma A", a co innego
prezentować peany nt. firmy A, w imieniu zarządu.

--
Marcin Dębowski