Re: SPUI

Autor: Antek Sawicki (tenox_at_tenox.tc)
Data: Tue 03 Feb 1998 - 00:44:37 MET

On Mon, 2 Feb 1998, Maciek Sniezek wrote:

>Troche mi glupio bronic SPUI, ale to badz co badz organizacja
>spoleczna, ludzie tam sie zapisuja i placa skladke i nikt na tym nie
>zarabia (tak mowia przynajmniej). To, ze prezes i zarzad stosuja...
>specyficzne formy promocji, nie ma nic do rzeczy. Co najwyzej mozna
>czepic sie nazwy, ale tez tylko humorystycznie (SPUE = Stowarzyszenie
>Polskich Uzytkownikow Explorera (tm) ? :).
>
>SPUI ma takie same prawa do reprezentowania uzytkownikow sieci jak PSI.
>Tyle, ze jedna sklada sie z fachowcow-praktykow (ekhm, w wiekszosci :)
> [...]
OK. Ale prosze sie zastanowic co by sie dzialo w polskim ip jezeli
takie SPUIE40 moglo by miec cokolwiek do powiedzenia. Wiem ze to dyskusje
co by bylo gdyby bylo. Ale to zle wyglada. NASK przynajmniej nie kaze
mi ogladac swojej strony produktem jakiejs watpliwej firmy.

Pozdrowienia - Antek Sawicki [tenox]

--
// Personal info: http://www.tenox.tc/