Re: Panowie Administratorzy!

Autor: Ziemek Borowski (ziemek.borowski_at_ziembor.waw.pl)
Data: Thu 30 Oct 1997 - 12:10:17 MET

Wed, 29 Oct 1997 20:32:08 -0500, Slawek na pl.listserv.polip napisał:
>Ja rozumiem ze do takiego serwisu w Polsce sie dzwoni tak:
>dzien dobry mam problem z przekladnia planetarna?
nie
>A co mowisz jak idziesz do lekarza?
poddajesz się przesłuchaniu/wywiadowi... i jeśli nie odpowiesz na
pytanie lekarza to ten Ci nie pomoże... ale zazwyczaj jest tak: user
mówi nie działa... na pytanie co nie działa? jaki komunikaty wypisuje?
odpowiada ja tam nie wiem ;-)
choć swoich userów nauczyłem
(niewielu ich więc można uczyć) że jeśli chcą mieć sprawę szybko
załatwioną to niech przeczytają mi to co jest napisane na ekranie ;-)

--
Ziemek Borowski