Re: Panowie Administratorzy!

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Wed 29 Oct 1997 - 22:12:45 MET

jkk_at_psk2.am.lodz.pl (Jan K.Kaminski) writes:

> Najważniejsze i najtrudniejsze (dla mnie) jest rozgraniczenie co
> należy do zadań admina, a co jest zmartwieniem użytkownika.

Ja mysle tak: jesli user moze swoje zmartwienie naprawic sam, lub
przy uzyciu innej wlasciwej osoby (np. swojego instruktora-> nauczyciela),
to powinien to zrobic.

Jesli user nie moze sam czegos naprawic, to jest to moja sprawa.
Ogranicza sie to zwykle do zmiany hasla/utworzenia katalogu/nadania
praw do katalogu itp.

Oczywiscie nie oznacza to instalowania przez usera publicznie
potrzebnych programow w swoim katalogu.

--
Krzysztof Halasa