Re: Panowie Administratorzy!

Autor: Janusz A. Urbanowicz (alex_at_eris.phys.uni.torun.pl)
Data: Wed 29 Oct 1997 - 19:41:46 MET

jkk_at_psk2.am.lodz.pl (Jan K.Kaminski) writes:

> On 29 Oct 1997 16:05:31 +0100, bort_at_silesia.pl (Andrzej Bort) wrote:
>
> [snip]

> [snip]
>
> no nie wiem czego sie czepiasz. Napisane jest "powinno" to znaczy, że
> jest takie ZALECENIE nie zaś MUS, czyż nie ? ;)

nie. Inna sprawa, ostatnio się przekonałem, że człowiek z wyższym
wykształceniem może być głuchym analfabetą. Sytuacja jak u Juana, z
tym, że jestem w dziale [wycięte żeby ochronić ...niewinnych] i
tłumaczę po co jest login, hasło i wogóle co się z tym, robi. I jest
dialog (3 osóby w pokoju):

- hasło ma mieć 5 do 8 liter z dużą literą i cyfrą. Wymyślić teraz i
mi nie mówić.
- hmm.... korba56 może być ?
- Nie mówić !! Wymyślić inne i NIE MÓWIĆ !
- może być <takei a takie>
- może być ale proszę go nie mówić !
[repeat 4 razy]

> Pomyśl o pacjencie (może być blondynka), który się zgłasza do lekarza
> a on by chciał mieć dobrze zdefiniowany problem ;)

Komputery to nie medycyna.

> Łatwo mi się to napisało - choć sam czasami myślę sobie, że wszystko
> działałoby w najlepszym porządku, gdyby nie ci użytkownicy (pacjenci/
> uczniowie/ studenci/ petenci - niepotrzebne skreślić ;)
>
> Że nie czytają to święta prawda!
> Najważniejsze i najtrudniejsze (dla mnie) jest rozgraniczenie co
> należy do zadań admina, a co jest zmartwieniem użytkownika.

Ja mam takie rozgraniczenie. Wszytsko co robie dla userów to moja
dobra wola. Tak mam w umowie.

Alex

--
Janusz A. "Alex" Urbanowicz, student of physics, Toruń DHP network admin
e-mail: Janusz.Urbanowicz_at_bofh.org.pl WWW: http://eris.phys.uni.torun.pl/~alex/