Re: Serwery w3cache

Autor: Cezary Rozluski (cpr_at_igf.edu.pl)
Data: Sat 25 Oct 1997 - 20:19:19 MET DST

On 25 Oct 1997 17:44:07 GMT, Wojtek Sylwestrzak <wojsyl_at_icm.edu.pl>
wrote:

>nawiasem mowiac coraz wiecej duzych operatorow i providerow tak wlasnie
>robi. w slangu to sie nazywa 'singapore solution'.
>
>--w

A ja poszukuje partnerow do wymiany protokolu ICP na pozimoie
"sasiadow", "rodzicow" i "dzieci" (rodzenstawa :-) ).
Administruje w3cache z parentem w ICM (dzieki "--w"), ale moze warto
zbudowac lokalne struktury poziomu nizszego, ktora odciazylaby
hierarchie w3cache najwyzszego poziomu (co na to "--w" ? ).
Moze stworzmy liste wszystkich aktualnie dzialajacych w3cache i
zastanowmy sie jak jakie zwiazki rodzinne stworzyc.

Na poczatek:

w3cache.igf.edu.pl - obsluguje Kampus Wola w Warszawie (Placowki PAN
na Woli - Wola to taka dzielnica w Warszawie)
oprogramowanie netcache/3.1.2-Solaris
maszyna SUN Enterpise 3000, 2CPU, 256 MB RAM

-cpr