Re: Serwery w3cache

Autor: Pawel Krawczyk (kravietz_at_ceti.com.pl)
Data: Mon 27 Oct 1997 - 21:03:47 MET

Cezary Rozluski <cpr_at_igf.edu.pl> wrote:
> Moze stworzmy liste wszystkich aktualnie dzialajacych w3cache i
> zastanowmy sie jak jakie zwiazki rodzinne stworzyc.

A co z cache announce? Gdyby ktorys z glownych polskich serwerow
w3cache (nie bede pokazywal palcem ;) przyjmowal oglaszajace
sie serwery to mozna by na tej podstawie zbudowac liste dzialajacych
w Polsce w3cache. Ja od pol roku wysylam ogloszenia do nlanr.net
ale chyba o tym zapomnieli ;)

--
Pawel Krawczyk, CETI internet, Krakow. http://www.ceti.com.pl/
info: oferta_at_ceti.com.pl.  Home: http://ceti.com.pl/~kravietz/