Re: Serwery w3cache

Autor: Wojtek Sylwestrzak (wojsyl_at_icm.edu.pl)
Data: Sat 25 Oct 1997 - 20:04:28 MET DST

Jaroslaw Lis <lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl>:
> No coz - z mojego punktu widzenia kiepskie dzialanie systemu przesadza
> o jego nieuzywaniu. Ale komputery dla studentow maja wpisane na stale :-)

twierdzisz, ze w3cache kiepsko dziala ? :-)

> Z ciekawosci sprawdzilem logi za ostatni tydzien z wroclawskiego w3c -
> 185k TCP_MISS, 145k TCP_HIT [P.S. co znaczy UDP_MISS/HIT - mam tego

UDP_MISS/HIT dotyczy ruchu ICP, a TCP_MISS/HIT - ruchu HTTP.

> 547k/53k]. Mowiac szczerze stawia to moim zdaniem cala idee pod duzym
> znakiem zapytania - czy w ogole jest sie o co bic. Zaledwie 40% trafien..

rozumiem, ze to mial byc zart ? (albo sie upiles, zanim wyslales ten list).
jesli na poziomie miejskim masz 40% i skumulujesz to z trafieniami
na poziomie krajowym, to masz oszczednosc ruchu grubo ponad 50%.
A uzywajac w3cache nie tylko oszczedzasz lacza miedzynarodowe, ale
takze swoj wlasny czas ...

--w