Re: numery w Krakowie

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 02 Sep 1997 - 12:14:06 MET DST

On 31 Aug 1997 23:31:45 +0200, Michal Mierzwa <mmierzwa_at_nie.tu.org.pl>

>Sam poniższy artykuł ma z polipem niewiele wspólnego (z mailem
>też ;-) ), ale może oznaczać ostateczny upadek TPSA. Przecież
>firma ta na pewno zostanie teraz zasypana pozwami sądowymi o mi­
>liardowe (w PLN) odszkodowania za zniszczone wizytówki, papier
>firmowy jak i za zmiany wpisów we wszystkich książkach telefo­
>nicznych. Czyż nie, Szanowni Zwolennicy Adresów Bezpośrednio
>w *.pl?

>Od dzisiaj tj. 31.08.97 zmieniono wszystkie numery w Krakowie wg zasad:
>dotychczas po zmianie
>
>1xxxxx 41xxxxx

[...]

Problem w tym, ze numery telefoniczne trzeba czasem koniecznie [tzn sa
takie techniczne wymagania] zmienic, a przenosic *.pl wcale nie trzeba
[tzn od strony technicznej moga zostac gdzie chca].

Z drugiej strony - ciekaw jestem ile jest telefonow w Krakowie ze im
nie wystarczy milion numerow [6 cyfr, no, 700tysiecy po odjeciu 0*, 9*
i 8*]. Zaloze sie ze nie wiecej niz 200 tysiecy, wiec jest zapas na
ladnych pare lat :-).

J.