Re: numery w Krakowie

Autor: Andrzej Eilmes (eilmes_at_gembon.ch.uj.edu.pl)
Data: Tue 02 Sep 1997 - 16:56:20 MET DST

lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl (Jaroslaw Lis) wrote:

>Z drugiej strony - ciekaw jestem ile jest telefonow w Krakowie ze im
>nie wystarczy milion numerow [6 cyfr, no, 700tysiecy po odjeciu 0*, 9*
>i 8*]. Zaloze sie ze nie wiecej niz 200 tysiecy, wiec jest zapas na
>ladnych pare lat :-).

A zastanawiales sie kiedys dlaczego 2^32 numerow IP zaczyna nie
wystarczac ? A przeciez nie kazdy Chinczyk ma komputer w Internecie
wiec powinien byc "zapas na ladnych pare lat". Jak sie zastanowisz, to
zrozumiesz, dlaczego potrzeba 7 cyfr w numerach telefonow, choc nie ma
10 mln aparatow.

Pozdrowienia,

        Andrzej Eilmes