numery w Krakowie

Autor: Michal Mierzwa (mmierzwa_at_nie.tu.org.pl)
Data: Sun 31 Aug 1997 - 23:31:45 MET DST

Sam poniższy artykuł ma z polipem niewiele wspólnego (z mailem
też ;-) ), ale może oznaczać ostateczny upadek TPSA. Przecież
firma ta na pewno zostanie teraz zasypana pozwami sądowymi o mi­
liardowe (w PLN) odszkodowania za zniszczone wizytówki, papier
firmowy jak i za zmiany wpisów we wszystkich książkach telefo­
nicznych. Czyż nie, Szanowni Zwolennicy Adresów Bezpośrednio
w *.pl?

Mumin

[ Article reposted from pl.comp.mail ]
[ Author was Maciej Wyczawski <maciekw_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl> ]
[ Posted on 31 Aug 1997 06:11:10 GMT ]

Witam wszystkich

Być może, że przyda się to co poniżej jeśli ktoś dzwoni do Krakowa.
Od dzisiaj tj. 31.08.97 zmieniono wszystkie numery w Krakowie wg zasad:

dotychczas po zmianie

1xxxxx 41xxxxx
2xxxxx 42xxxxx
3xxxxx 63xxxxx
4xxxxx 64xxxxx
5xxxxx 65xxxxx
6xxxxx 26xxxxx
7xxxxx 27xxxxx
80 do 85xxxx 28xxxxx
86 do 89xxxx 38xxxxx

Dodatkowo do wszystkich poniższych
dodać na początku 6

            dotychczasowy
AE 167xxx
AGH 17xxxx
AM 188xxx
BPH 187xxx
Budostal 162xxx
PKP 24xxxx
Wojsko 51xxxx
ITN 177xxx
NBP 185xxx
Policja 10xxxx
U.Wojewódzki 160xxx
U.Miasta 161xxx

Wyprobowałem, że przynajmniej dzisiaj wybiera prawidłowo zarówno po
wybraniu starego numeru, jak i nowego.

==     MACIEK   ------->   Krakow     ==
== maciekw.dumb.iinf.polsl.gliwice.pl ==
 Michał M Mierzwa		http://www.cto.us.edu.pl/~mmierzwa 2
				Finger me for PGP-key              3
 Na początku był chaos ... I tak już zostało                       4 :-)