Re: Routing NASKu

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Wed 13 Aug 1997 - 14:50:34 MET DST

 Pawlus> Jest to wynik wprowadzenia sieci korporacyjnej dla Nauki
 Pawlus> Polskiej. Sprawa rozdzielenia ruchu komercyjnego od
 Pawlus> akademickiego zostala Naskowi narzucona przez srodowisko
 Pawlus> naukowe. Nie sadze aby byli tym zachwyceni.

O ile mi wiadomo, było dokładnie odwrotnie -- "sieć korporacyjna" to
pomysł NASKu i WARMANa. Środowisko akademickie chciało tylko, żeby
instytucja nazywająca się "Naukowe i Akademickie Sieci Komputerowe"
zajmowała się tym co ma w nazwie.

--J.