Re: Routing NASKu

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 13 Aug 1997 - 15:02:16 MET DST

Piotr Sasiedzki <psasied_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:
: Nie wiem skad masz takie informacje, bo taka struktura zostala
: zaproponowana przez NASK, gdy wszyscy juz glosno mowili o tym, ze
: siec NASKu dziala wadliwie, jest za droga i nie wiadomo na co ida
: oplaty wnoszone przez MANy (czy np. lacza zagraniczne
: sa zapychane ruchem "manowym", czy tez przez innych uzytkownikow NASK).
: NASK zaproponowal wtedy strukture wydzielona ze swojej sieci, co
: powinno bylo (w zalozeniu) zwiekszyc kontrole nad siecia i nad podzialem
: kosztow.

I w tym celu pakiety z Wroclawia do Wroclawia ida przez Warszawe?
gratulacje....
Tudziez powiekszeniu kontroli sluzy zlikwidowanie badz utajnienie statystyk
?

: Zwroc uwage, ze dla NASK jest to latwiejsze w zarzadzaniu,
: trudno wiec mowic, ze struktura ta nie jest dla NASK wygodna i ze
: zostala ona NASKowi narzucona

Nie rozumiem - takie wysokie byly koszty zarzadzania, ze tansze
od nich okazuje sie pchanie danych przez pol Polski tam i z powrotem?
Ciekawe kto sie w tym jeszcze orientuje i potrafi naprawic...

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |