Re: Routing NASKu

Autor: Pawlus Jerzy (Jerzy.Pawlus_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Wed 13 Aug 1997 - 09:16:56 MET DST

> Czy to juz tak na stale ma teraz byc w wyniku polityki, ktora
> zaczal ostatnio prowadzic NASK, aby oddzielac ruch komercyjny
> od niekomercyjnego? A wychodza z tego takie potworki, ze pakiety
> do firmy bedacej w Klodzku, podlaczonej do NASK na routerze we
> Wroclawia ida sobie z Wroclawia do Wroclawia przez pol Polski:

  Jest to wynik wprowadzenia sieci korporacyjnej dla Nauki Polskiej.
  Sprawa rozdzielenia ruchu komercyjnego od akademickiego zostala
  Naskowi narzucona przez srodowisko naukowe. Nie sadze aby byli
  tym zachwyceni. Ja nie jestem. Z drugiej strony patrz Internet 2
  ale tam mamy do czynienia z zupelnie inna jakoscia.
  Mysle, ze jeszcze wielokrotnie bedziemy swiadkami "rozdzielania"
  i "laczenia" ruchu akademickiego i komercyjnego.

Jurek