Re: Domeny Internetowe w Polsce

Autor: Slawek (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Wed 16 Jul 1997 - 15:41:45 MET DST

 Grzegorz Szyszlo wrote in article <5qicl9$n70$27_at_helios.man.lublin.pl>...

>tak ? to powiedz mi co wnosi "pl" poza zbednymi 3 literami ?

wnosi ze domena jest zarejestrwana w Polsce no i podlega jej zawartosc
polskiemu
 prawodawstwu

>odpowiedz sobie na to pytanie, potem podobnie sobie odpowiedz
>na to dotyczace "com", a potem sprobuj rzeczowo uzasadnic swoje
>oburzenie ktore sie pojawilo po przeczytaniu slowa "glupota". moze
>uda ci sie to oburzenie rzeczowo uzasadnic po takiej analizie wstepnej,
>ale w to watpie.

Chodzilo mu chyba o to ze com, org, edu to sztywne przenoszeni wzrocow
ktore w samym US sa juz od dawna nieaktualne.
Z czy nie sposob sie nie zgodzic.

NIkt sie np w niemczech nie wyglupia z jakims com czy edu.