Internet za darmo???

Autor: Tomasz Leszczynski (zeton_at_waw.pdi.net)
Data: Wed 16 Jul 1997 - 22:40:56 MET DST

On 16 Jul 97 at 13:57, Jarek Glab wrote:

> Mysle, ze to bedzie interesujace dla Ciebie iz w Polsce jako jedynym
> kraju na swiecie masz dostep do Internetu za darmo i to rowniez
> przez cala dobe.

Gdzie???
Bo chyba nie w TP S.A. (kasuja ponad $1 za godzine).

> W naszej firmie natomiast za 43 zl na miesiac (ok. 13$) masz dostep
> bez ograniczen czasowych i z kontem pocztowym.

Drogo. Ja mam taniej. Z dostepem do shell'a i 10 Mb na dysku za 26
zet.

> Natomiast znam firme w USA ktora
> daje to samo za 8$. Wiec ceny spadaja i ni o koszt polaczenia do
> Internetu chodzi tylko o rachunek telefoniczny.

W Kanadzie za rozmowy lokalne sie nie placi ale to przeciez HEREZJA!
Oszczedza sie na billingu, liczeniu impulsow, przyjmowaniu tysiecy
reklamacji, kosztach sadowych i Bog jeden wie na czym jeszcze. To
nie do pomyslenia :-)

> Ale co to ma
> wspolnego z tematem to juz nie wiem wiec moze dyskusja dalsza pod
> innym tematem??

O.K.
:-)

> Jarek Glab