Re: Domeny Internetowe w Polsce

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 16 Jul 1997 - 13:52:09 MET DST

Jerzy.Pawlus_at_cyf-kr.edu.pl (Pawlus Jerzy) wrote:

> Obiecywalem sobie, ze nie bede pisal juz o DNS'ie ale zdenerwowal mnie
> ustep o glupocie. Jest to niepotrzebne zaostrzanie dyskusji.
> Moze ktos mi odpowie co wnosi "com" poza zbednymi 4 literami.

tak ? to powiedz mi co wnosi "pl" poza zbednymi 3 literami ?
odpowiedz sobie na to pytanie, potem podobnie sobie odpowiedz
na to dotyczace "com", a potem sprobuj rzeczowo uzasadnic swoje
oburzenie ktore sie pojawilo po przeczytaniu slowa "glupota". moze
uda ci sie to oburzenie rzeczowo uzasadnic po takiej analizie wstepnej,
ale w to watpie.

>Jurek

na koniec dodam. w zasadzie nieistotny jest sposob podzialu domen.
istotne jest ze ten podzial wogole istnieje, co zostalo zrobione
ze wzgledow praktycznych i mozliwosci technicznych. to ze niegdys
w stanach zrobili podzial na com edu org i inne, nie ma znaczenia.
istotne jest jedynie to, ze ten podzial wogole istnieje. jesli sie oburzasz,
to mozesz to robic co najwyzej ze wzgledu na forme owego podzialu.
lecz nie mozesz sie oburzac ze ten podzial wogole istnieje, a to wynika
z twojej wypowiedzi.

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |