Re: Domeny Internetowe w Polsce

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 16 Jul 1997 - 17:26:54 MET DST

Pawlus Jerzy <Jerzy.Pawlus_at_cyf-kr.edu.pl> wrote:
: Obiecywalem sobie, ze nie bede pisal juz o DNS'ie ale zdenerwowal mnie
: ustep o glupocie. Jest to niepotrzebne zaostrzanie dyskusji.
: Moze ktos mi odpowie co wnosi "com" poza zbednymi 4 literami.

Byc moze wprowadza troche hierarchi, ktora zwykle ulatwia zycie.
I izoluje zawartosc domeny .com.pl od zawartosci innych domen.

Bez hierarchii mielibysmy dzis pewnie 10 przeciazonych nameserwerow
z adresami typu www-techfak-uni-hamburg-de.

J.