Re: Domeny Internetowe w Polsce

Autor: Slawek (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Thu 17 Jul 1997 - 04:18:23 MET DST

 Gregory BRZESKI wrote in article <33CD122E.687B38FE_at_webcorp.co.uk>...

>Oj... bardzo sie mylisz. A jesli mam sewer w US a domene firma.pl to
>takze jego zawartosc podlega polskiemu prawodawstwu ?

To trudne pytanie ale to chyba margines, prawda?

Oznaczania narodowe uczulaja na roznorodne prawodawstwa w ktorych
 dzialaja domeny i wynikajace stad skutki prawne.

Roznice prawne pomiedzy USA krajami europy a np Chinami czy krajami
 islamu sa do dzis znaczne.