Re: Domeny Internetowe w Polsce

Autor: Pawlus Jerzy (Jerzy.Pawlus_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Tue 15 Jul 1997 - 23:03:55 MET DST

Andrzej Brandt pisze:

> Ciekawe, bo pomysl, zebysmy dla swiata byli widziani jako np. firma.krakow.pl
> zamiast firma.com.pl albo uczelnia.pcim-dolny.pl zamiast uczelnia.edu.pl jest
> pieknym przykladem myslenia inaczej (dawniej: glupoty) i szkoda, zeby jego
> autor pozostal anonimowy.

  Obiecywalem sobie, ze nie bede pisal juz o DNS'ie ale zdenerwowal mnie
  ustep o glupocie. Jest to niepotrzebne zaostrzanie dyskusji.
  Moze ktos mi odpowie co wnosi "com" poza zbednymi 4 literami. Kogo
  dzisiaj interesuje, ze dana nazwa jest firma, instytucja rzadowa czy
  uczelnia i to jeszcze pisane po angielsku. Domena "COM" zostala wymyslona
  w Stanach gdy Internet byl finansowany przez rzad amerykanski i bylo
  istotne z punktu widzenia finansowego do jakiej kategorii dana instytucja
  nalezy. Obecnie jest to przezytek.

Jurek