Re: Domeny Internetowe - wstyd???

Autor: Michal Szokolo (msz_at_vr.pl)
Data: Fri 04 Jul 1997 - 20:05:44 MET DST

Jaroslaw Zielinski wrote:

[...]

> Przepraszam, a co to znaczy, ze firma jest w .pl? Czy to znaczy, ze jest
> komercyjna? Albo ze jest edukacyjna? Albo jest organizacja? Moze jest to
> firma wojskowa (gdziez te mil.pl?) albo rzadowa (jak jest prezydent.pl)?

Proszę zgadywać. Będzie lepsza rozrywka umysłowa niż wymyślanie
naciąganych pseudoargumentów za wywalaniem z .pl. Skoro się tak kryjemy,
to pewnie handlujemy bronią, narkotykami oraz żywym towarem i mamy na
WWW formularz zamówienia LSD.

> Moze po prostu ma ambicje byc wszystkim naraz? A moze tak jej provider
> doradzil, zwlaszcza taki, co sam ma domene .pl albo co gorsza zmienil ja
> na .pl?

Zbrodnia to niesłychana, powiesić tego drania.

> Domeny sa widoczne w naglowkach listow, postingach w access logach. Sa
> pewna wskazowka dzialania wobec firm, ktore je posiadaja. Jak rozumiem

A co mnie obchodzi, kto sobie ogląda strony? Byle oglądał. A jak mnie to
zainteresuje, to sprawdzę.

Ale, idea jest niegłupia. Proponuję wszystkim ludziom w Polsce
wytatuować na czole "złodziej" lub "uczciwy". Od razu będzie wskazówka,
jak z takim postępować. A jaki porządek zapanuje!

> dla obroncow "wszystkiego w pl" nie ma znaczenia, jaka czesc ruchu do
> ich serwerow odybwa sie z sektora komercyjnego a jaka z edukacyjnego
> albo maja tak genialne analizatory, ktore posiadaja precyzyjne
> informacje o przynaleznosci kazdego serwera w Polsce.

To jest nasz problem. Widać jakoś nam to nie przeszkadza. A jak zacznie,
to będziemy się martwić.

> A wstyd - tez. A wyroznienie? A co bedzie, jak bedzie wiecej firm w pl
> niz w com.pl? Co to bedzie za wyroznienie?

To wtedy nie będzie wyróżniało. Boleję. Tym niemniej, adres pozostanie
ładny.

> Jaroslaw Zielinski
> http://winter.it.com.pl/ - Wiadomosci Internetowe

Proponuje używać nowego adresu... winter.it.pl lepiej wygląda.

--
          //  \/  \\  >>  //==    VR.pl Uslugi Internetowe