Re: Domeny Internetowe - wstyd???

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_it.com.pl)
Data: Fri 04 Jul 1997 - 22:55:18 MET DST

Michal Szokolo wrote:

> Proszę zgadywać. Będzie lepsza rozrywka umysłowa niż wymyślanie
> naciąganych pseudoargumentów za wywalaniem z .pl.

A ktos przychodzi robic ze mna interes to tez tak powie: "niech pan
zgadnie - czy ja z fundacji, korporacji czy politechniki?" - i mysli
sobie: no, niech ma rozrywke umyslowa, no nie?

> Zbrodnia to niesłychana, powiesić tego drania.

No, coz, ja bym przyjal taka hierarchie zaufania wobec providera:
1. net.pl - bardzo dobrze
2. com.pl - dobrze
3. .pl - srednio
i tez bym ja doradzal innym.

> A co mnie obchodzi, kto sobie ogląda strony? Byle oglądał. A jak mnie to
> zainteresuje, to sprawdzę.

Dziekuje, dodam to sobie do "zlotej ksiegi cytatow w polskim biznesie
internetowym".

> To jest nasz problem. Widać jakoś nam to nie przeszkadza. A jak zacznie,
> to będziemy się martwić.

A mnie przeszkadza, bo nie mam na zawolanie agencji wywiadowczej, ktora
bedzie sprawdzala kto jest kto. Dlatego podoba mi sie stosowanie domen
com/edu/org/gov - bo musze wstawic do analizy kilka warunkow a nie
kilkaset.

> Proponuje używać nowego adresu... winter.it.pl lepiej wygląda.

Nie bede. I jak bede staral sie o domene, to tez w com.pl, moze w
net.pl, ale tego tak latwo nie dostane.

Jaroslaw Zielinski
http://winter.it.com.pl/ - Wiadomosci Internetowe

PS. A propos "byle ogladal". Jakos tak sie sklada, ze "internauci"
chodza sobie po serwerach w Stanach a tam co firma, to ma .com. I jak
trafiaja do polskiej sieci to raczej wpisuja com.pl a nie .pl. Sam
widzialem. Ja jak slysze "a wiesz Bambo ma serwer" to tez wpisuje
www.bambo.com.pl - nie ze wzgledow ideologicznych, a z przyzwyczajenia.