Re: Domeny Internetowe - wstyd???

Autor: Wojtek Sylwestrzak (wojsyl_at_icm.edu.pl)
Data: Fri 04 Jul 1997 - 22:35:50 MET DST

Michale, Twoj ostatni list jest niestety zupelnie bez sensu:

: Proszę zgadywać. Będzie lepsza rozrywka umysłowa niż wymyślanie
: naciąganych pseudoargumentów za wywalaniem z .pl. Skoro się tak kryjemy,
: to pewnie handlujemy bronią, narkotykami oraz żywym towarem i mamy na
: WWW formularz zamówienia LSD.
[...]
: Zbrodnia to niesłychana, powiesić tego drania.
[...]
: A co mnie obchodzi, kto sobie ogląda strony? Byle oglądał. A jak mnie to
: zainteresuje, to sprawdzę.
[...]
: Ale, idea jest niegłupia. Proponuję wszystkim ludziom w Polsce
: wytatuować na czole "złodziej" lub "uczciwy". Od razu będzie wskazówka,
: jak z takim postępować. A jaki porządek zapanuje!
[...]

Wszystkie te pomysly sa bez ladu i skladu. Upiles sie, czy co ?

A powaznie: rozumiem, ze poczules sie dotkniety.
Myslales, ze to dobrze rejestrowac sobie domene bezposrednio w .pl,
a tu okazuje sie, ze nie, a nawet sobie Ciebie palcami pokazuja.

Nie podchodz do tego tak emocjonalnie, to przeciez nie jest skierowane
personalnie przeciw Tobie.
Zreszta, zawsze mozesz zmienic swoj adres na jakis bardziej elegancki ;-)

Hej,

--w