Re: KOMUNIKAT PSI: Domeny Internetowe w Polsce

Autor: Michal Szokolo (msz_at_vr.pl)
Data: Fri 04 Jul 1997 - 19:46:47 MET DST

Gregory BRZESKI wrote:

> NASK ma bardzo dobre uzasadnienie.

Nie mogę się doczekać, by je poznać.

> Zmiany zostaja wprowadzone aby zminimalizowac efekt wykorzystywania
> domen internetowych do celow marketingowych i zmniejszenia ilosc

ŻE CO?

A ja ich za inteligentów miałem...

Czyżby następny etap to rejestracja domen w rodzaju numer-nip.com.pl?
Żeby już zupełnie uniemożliwić wykorzystanie marketingowe? A może
<losowy-ciąg-znaków-niepodobny-do-nazwy-firmy>.com.pl?

Bardzo proszę o informację, CZY JEST TO ICH OFICJALNE STANOWISKO?

> problemow zwiazanych rejestracja domen internetowych w Polsce.

Jedyny problem to NASK jako taki. Szkoda, że jakoś nie widać szansy na
jego zlikwidowanie. A sądząc z tego "uzasadnienia", rozwiązanie tego
problemu to sprawa priorytetowa.

> I nie sa to zmiany dla przyjemnosci porzadkowych.

Sądząc po tym poniżej, istotnie nie dla *przyjemności* tylko dla...
zysku, przynajmniej niektórych. Cóż, wiem, trzeba zarobić... Ale może by
tego nie maskować ideologią?

--
          //  \/  \\  >>  //==    VR.pl Uslugi Internetowe