Re: Krzaki we Wroclawiu - zaraz mnie krew zaleje!

Autor: Antek Sawicki (tenox_at_waw.ids.edu.pl)
Data: Mon 17 Mar 1997 - 00:51:11 MET

On Sun, 16 Mar 1997, Jaroslaw Lis wrote:

> Oprocz bycia najpopularniejszym providerem TPSA jest tez najwieksza
> przeszkoda w rozwoju internetu w Polsce :-)
a w czym przeszkadza ?? - bo ja raczej mysle ze pomaga nawet...

> Sam NASK korzystal [musial?] z TPSA, za co TPSA brala niemale
> pieniadze. Taki to byl monopol na glinianych nogach.
musial - ale to nie wina TPSA tylko ustroju - przepraszam nie ustroju -
ludzi ktorzy poslogiwali sie tym ustrojem... :)

> A tak malo brakuje a pojda z torbami ... Zauwaz jaki provider ma
> interes w zakladaniu puli modemow? Chwilowo dobry, dzieki kiepskiej
> jakosci TPsa.
oj nie prawda - jest duzo innych zeczy na ktorych mozna zarobic :))
(oczywiscie nie zamiezam otym mowic ;)

a pozatym pchanie sie "w modemy" przez TPSA na dlozsza mete tez jest
problematyczne... - zwykle modemy nawet najszybsze zaczynaja byc
juz przestazale... pojawiaja sie znacznie lepsze media :)

> W kwestii formalnej - usluga nie jest bezplatna, a "platna wg ceny za
> polaczenie". Tak jakos jest to sformulowane w ich cenniku.
> Sprzedaz wiazana - dostep do internetu wraz z dostepem do modemu :-).
:)) - zarabia na tym rowniez firma krawicka szyjaca kombinezony dla TPSA
firma produkujaca samochody, stacje bezynowe itp itd ;))

> Ile kosztujerozmowa i dlaczego nie mozna na nia dostac faktury ? :-).
jakto niemozna dostac faktury ?

> Da sie, fakt, nawet bez rozmawiania do reki. Ale czasem to fizycznie
> niemozliwe ... i jak to slusznie napisal Nyc "Nie mozecie tego zrobic?
> Sprawia Wam to klopoty? To pozwolcie to zrobic innym".
:)

Ludzie z TPSA tez maja swoje godizny pracy - tez maja weekendy - tez lubia
napoje alkocholowe ;) Zyjemy w spoleczenstwie i powinnismy to zaakceptowac
i na scianie powiesic rozklad dnia ludzi z "naszej" centrali :))

Nalezy rowniez pamietac ze reklamacje i zgloszenia awarji przyjmowane sa
od 9-tej do ktorejs-tam - a monterzy przyjmuja zlecenia o 7:30 do 8:30
rano - wiec niema szans na zrobienie czegos w tym samym dniu ;)

Pozdrowienia - Antek Sawicki (tenox)

---
* Win95 is an operating system, which operates a user, and not a computer... *
     <-- For personal info get URL: http://www2.waw.ids.edu.pl/~tenox -->