Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_torun.pdi.net)
Data: Mon 17 Mar 1997 - 01:45:06 MET
On Mon, 17 Mar 1997 00:51:11 +0100 Antek Sawicki <tenox_at_waw.ids.edu.pl> wrote:
: On Sun, 16 Mar 1997, Jaroslaw Lis wrote:
: Nalezy rowniez pamietac ze reklamacje i zgloszenia awarji przyjmowane sa
: od 9-tej do ktorejs-tam - a monterzy przyjmuja zlecenia o 7:30 do 8:30
: rano - wiec niema szans na zrobienie czegos w tym samym dniu ;)
Ciekawe zjawisko - pracownicy TP maja wyrazna niechec do uzywania
telefonow. Wystarczyloby zadzwonic do centrali, zeby dowiedziec sie
jakie sa nowe zlecenia.
R.
-- Rafal Maszkowski rzm_at_torun.pdi.net http://www.torun.pdi.net/~rzm Opinia publiczna powinna byc zaalarmowana swoim nieistnieniem - St. J. Lec
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:03:31 MET DST