Re: Krzaki we Wroclawiu - zaraz mnie krew zaleje!

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 17 Mar 1997 - 15:11:39 MET

Antek Sawicki <tenox_at_waw.ids.edu.pl> wrote:
: On Sun, 16 Mar 1997, Jaroslaw Lis wrote:
: > Oprocz bycia najpopularniejszym providerem TPSA jest tez najwieksza
: > przeszkoda w rozwoju internetu w Polsce :-)

: a w czym przeszkadza ?? - bo ja raczej mysle ze pomaga nawet...

Cenami telefonow i monopolem. Jedyny problem upowszechnienia internetu
w Polsce to te impulsy co 3 minuty. Moze by go zniosla konkurencja
gdyby TPSA ja dopuscila, mogly by go zniesc kablowki, ale jak widac
minister nie daje im zezwolenia na rozprowadzanie internetu ...
najwyrazniej w celu ochrony TPSA.

: > Ile kosztujerozmowa i dlaczego nie mozna na nia dostac faktury ? :-).
: jakto nie mozna dostac faktury ?

To zalatw mi dwa normalne telefony we wskazanym miejscu, sasiedzi maja
telefon, zeby nie bylo watpliwosci.
Ile musze zaplacic poza cene na fakturze.
Rozmawiamy o umiejetnosci rozmowy :-).

: > Sprawia Wam to klopoty? To pozwolcie to zrobic innym".

: Ludzie z TPSA tez maja swoje godizny pracy - tez maja weekendy - tez lubia
: napoje alkocholowe ;) Zyjemy w spoleczenstwie i powinnismy to zaakceptowac
: i na scianie powiesic rozklad dnia ludzi z "naszej" centrali :))

A ja powtorze pierwsze zdanie.

Jarek.