wspolny mianownik, czyli pieniadze podatnika

Autor: Maciek Uhlig (muhlig_at_helios.cto.us.edu.pl)
Data: Thu 20 Feb 1997 - 16:53:15 MET

Tak ja sobie sledze rozne komunikaty na polipie (i nie tylko), i widzi mi
sie, ze wiele z nich ma wspolny mianownik. Oto ich tematy:

NASK, TPNET, routing do USA, utajnienie statystyk ruchu, nieodpowiadanie
na skargi, problemy z fakturami, itp.

A mianownik? Nie wiem, czy wszyscy wiedza, ze naukowo-akademicki Internet
znajduje sie w ciekawym punkcie rozwoju. Otoz od 1 stycznia Komitet Badan
Naukowych przestal placic NASKowi. Teraz pieniadze maja dostac tzw.
jednostki wiodace w regionach. Moga one wybrac sobie dostawce Internetu
(niewykluczone, ze sposrod jednego jedynego dostepnego).

Ja mysle, ze ci, co w tym siedza, wiedza o co chodzi i trzymaja jezyk za
zebami. A ci, co sa poza, dyskutuja do upadlego w Usenecie i nawet nie
zdaja sobie sprawy, jak wiele dzieje sie za kulisami. Jesli nawet sie
domyslaja, to piszac maja nadzieje, ze ktos wtajemniczony "pusci farbe".

A ze sa jakies tam problemy z dzialaniem sieci? Przeciez to najmniej
wazne w tej chwili.

--
Pozdrowienia,
Maciek