Re: O kasowaniu spamow jeszcze

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_torun.pdi.net)
Data: Thu 20 Feb 1997 - 13:15:27 MET

On 19 Feb 97 16:13:23 GMT Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
: Dnia 18 Feb 97 o godz. 21:52, Rafal Maszkowski napisal(a):
: > Co więcej można też zrobić specjalną listę dla generic mail spams.
: > Administrator tej listy mógłby przy okazji wypełniać formularz skargi
: > do odpowiednich administratorów.
: > Oczywiście Jarek Rafa zostałby zapisany przymusowo.
: Rafal, a cos ty taki zlosliwy? Uwazasz, ze ja lubie spamy, czy co?
: Kilkakrotnie juz wyraznie pisalem, ze ich nie lubie.
: Ale rowniez kilkakrotnie i wyraznie pisalem, dlaczego jestem przeciwny ich
: kasowaniu, *a zwlaszcza* kasowaniu "z ukrycia", metoda strzelania zza wegla w
: masce.

To czemu się zwracasz do mnie?

: Kwestie kasowania spamow ja widze jako *powazny problem etyczny*, a nie
: zabawe wesolych chlopaczkow w Dziki Zachod. Niestety, zdaje sie ze zbyt wielu
: administratorow sieci w Polsce ma przegiecie w strone technokratyczna, i
: oczywiscie, chetnie i duzo dyskutuja jak to spam zapycha dyski serwerow i
: przeciaza lacza, ale na kwestie dotyczace etyki, odpowiedzialnosci,
: zobowiazan moralnych itp. reaguja po prostu lekcewazacym machnieciem reki i
: wstawieniem do kill file'a ;->. Przykre. :-(

Myślę, że nie przekraczam granic przyzwoitości. Tomek również nie.

R.

--
Rafal Maszkowski rzm_at_torun.pdi.net           http://www.torun.pdi.net/~rzm
Opinia publiczna powinna byc zaalarmowana swoim nieistnieniem - St. J. Lec