Re: wspolny mianownik, czyli pieniadze podatnika

Autor: Wojtek Sylwestrzak (wojsyl_at_icm.edu.pl)
Data: Fri 21 Feb 1997 - 10:02:07 MET

In pl.listserv.polip Szymon Sokol <szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl> wrote:

: Ja mam jedno pytanie (retoryczne, bo nie sądzę, żeby ktoś tu potrafił
: odpowiedzieć): co się stanie z NASK, jeśli wszyscy się przeniosą do TPSA?
: Na czyją własność przejdzie zakupiony z funduszy KBN sprzęt NASK?

Nie przejdzie na niczyja wlasnosc. Bo niby dlaczego ?
Zostanie dalej wlasnoscia NASKu.

--w