Re: O kasowaniu spamow jeszcze

Autor: Piotr Skulski (sqlasek_at_snack.p.lodz.pl)
Data: Wed 19 Feb 1997 - 06:23:34 MET

Tomasz Orzechowski wrote:

> Człowiecze. Bardzo Cię proszę, wykaż mi metodą prawniczą lub
> jakąkolwiek inną, w jaki sposob fakt, że napisałeś "Jezeli
> rzeczywiscie p. Surmacz ... to jest to zlamanie wszelkich zasad." ma
> się do faktu, że publicznie insynuowałeś, że wyżej wymieniony pan
> Surmacz dla własnej przyjemności i samospełnienia kasuje Twoje (czy
> czyjekolwiek inne) przesyłki _emailowe_. I proszę, udowodnij mi, że
> ktokolwiek skasował Twoje przesyłki email, których nie był adresatem i
> które nie były adresowane do grup news przez bramke mail2news.

Moje przesylki byly jak zapewne kierowane przez bramke (jak sadze, to
nie moja sprawa). Nie ulega watpliwosci, ze ktos je wykasowal. Jezeli
jest to legalne, to bardzo prosze o podanie podstawy prawnej. Jezeli
takiej podstawy nie ma, to niestety jest to bezprawie. Jezeli zrobil to
administrator, tym gorzej.

Nie wiem, czy zrobil to p. Surmacz i nic takiego nie insynuowalem.
Jedyne wypowiedzi na ten temat pochodza od innych osob.
Jezeli uwaza Pan, ze to, co opisalem jest rzecza normalna i legalna, to
skad te teksty o pomowieniu? Trudno 'pomowic' kogos o wlasciwe
postepowanie.

Pozdrawiam, Piotr Skulski

--
Piotr "SQLasek" Skulski           http://snack.p.lodz.pl/~sqlasek