Re: O kasowaniu spamow jeszcze

Autor: Tomasz Orzechowski (tmo_at_mail.hep.utexas.edu)
Data: Tue 18 Feb 1997 - 20:59:43 MET

In pl.listserv.polip Piotr Skulski <sqlasek_at_snack.p.lodz.pl> wrote:
> Panowie,
> moglbym metoda prawnicza wskazac Wam, ze moja wypowiedz zaczyna sie od
> "Jezeli rzeczywiscie...", ale nie ma sie co wyglupiac.

Człowiecze. Bardzo Cię proszę, wykaż mi metodą prawniczą lub
jakąkolwiek inną, w jaki sposob fakt, że napisałeś "Jezeli
rzeczywiscie p. Surmacz ... to jest to zlamanie wszelkich zasad." ma
się do faktu, że publicznie insynuowałeś, że wyżej wymieniony pan
Surmacz dla własnej przyjemności i samospełnienia kasuje Twoje (czy
czyjekolwiek inne) przesyłki _emailowe_. I proszę, udowodnij mi, że
ktokolwiek skasował Twoje przesyłki email, których nie był adresatem i
które nie były adresowane do grup news przez bramke mail2news. Bo ja
jestem coraz bardziej przeświadczony, że ty nie masz fioletowego
pojecia o czym gadasz, i tylko marnujesz czas poważnych obywateli,
ktorym sie wydawało, że z Toba można rozmawiac jak z normalnym. A tak
dlugo jak nie bedziesz w stanie pokazać, jak, gdzie i kiedy pan
Surmacz usuwal nie swoje przesyłki email, to siedź cicho i ciesz sie
że to nie Tobie będa ludzie metodą prawniczą udawadniać, że ich
pomowileś i że powinienes im to finansowo zadośćuczynic.

Zdegustowny,

_tmo