O upowaznieniach...

Autor: Piotr Skulski (sqlasek_at_snack.p.lodz.pl)
Data: Wed 19 Feb 1997 - 06:10:52 MET

Marcin Debowski wrote:

> Piotr Skulski <sqlasek_at_snack.p.lodz.pl> wrote:
> : Prosze Pana, "dzialanie bezprawne" w normalnym swiecie znaczy - bez upowaznienia.
> : Nie wiem, jak Internecie...
>
> A to upoważnienie to musi być nadane jednogłośnie czy wystarczy zwykła
> wiekszość a może 2/3 ?. I kto taki jest upoważniony do upoważniania ?
> --

Odpowiedz jest bardzo prosta - zwlaszcza ze mowimy o administratorze.
Wystarczy miec podstawe prawna, czyli umowe, regulamin, albo inny
dokument prawny stwierdzajacy prawo do jakiegos dzialania.

Np. moja obecnosc na tej liscie jest uregulowana m.in. ustalona
procedura zapisywania sie, regulaminem TP SA i ustawa o telekomunikacji.

Znowu proponuje przeniesc to na *.prawo

--
Piotr "SQLasek" Skulski           http://snack.p.lodz.pl/~sqlasek
                                   mailto:sqlasek_at_snack.p.lodz.pl