Re: Prawo i piesc - zaduma na przykladzie internetu

Autor: Piotr Skulski (sqlasek_at_snack.p.lodz.pl)
Data: Wed 19 Feb 1997 - 06:31:54 MET

Marcin Debowski wrote:

> Piotr Skulski <sqlasek_at_snack.p.lodz.pl> wrote:
> : poziomach organizacji. Sankcje? Od kary pienieznej za zapalenie
> : papierosa w biurze (albo - najoryginalniejsze, co spotkalem - za uzycie
> : starej nazwy firmy po zmianie na nowa), do wykluczenia ze stowarzyszenia
> : lub klubu. Rozejrzyj sie wokol, to dziala na codzien. A dziala nie
> : dlatego ze musisz, ale dlatego, ze chcesz - o ile przynaleznosc do grupy
> : jest dobrowolna.
>
> Ale konkrety, konkrety prosze, nie przykłady z życia, tylko jak sobie to
> konkretnie wyobrażasz tu, w polskim Internecie.

Konkretnie tak, jak opisano w dokumentach, ktore przetlumaczylem (namiar
w sigu). Jezeli uda sie doprowadzic do tego, zeby 25% domen to
zastosowalo, to juz bedzie dobrze.

Moja zona mi powiedziala wczoraj, zebym sie tym tak nie przejmowal. Moze
i ma racje...

Czesc, Piotr

--
Piotr "SQLasek" Skulski           http://snack.p.lodz.pl/~sqlasek