Re: O kasowaniu spamow jeszcze

Autor: Piotr Skulski (sqlasek_at_snack.p.lodz.pl)
Data: Tue 18 Feb 1997 - 11:28:31 MET

Aneta Baran wrote:

> Cancelbot Tomka nie ingeruje w _pocztę_ (skądinąd cóż to za pomysł...),
> tylko kasuje spamy pojawiające się na _newsach_.Newsy != poczta.
> To, że niektóre grupy newsowe są sprzężone z listami e-mailowymi nie znaczy,
> że kasuje się _pocztę_. Z prywatnej skrzynki pocztowej żadna cancel message
> nie wytnie maila.

> To ja poproszę o jakiś przykład nadużyć sieci z Tomkowego systemu...

1. Bezprawne wysylanie grubianskich i anonimowych listow na prywatne
adresy (m. in. do mnie)

2. Kasowanie cudzych przesylek na newsach bez upowaznienia.

Nie wiem, czy to p. Surmacz jest winien osobiscie. Dotychczas tylko pare
osob, w tym Pani, mu to zarzucilo. Sam zainteresowany milczy o tym jak
zaklety. Mniejsza z tym. Te dwie akcje wyszly niewatpliwie z
zarzadzanego przezen systemu. NB na moj uprzejmy list informujacy o
naruszeniu bezpieczenstwa systemu nie dostalem odpowiedzi. Czyzby takich
uwag bylo tyle, ze sie juz na nie nie odpowiada?

Klaniam sie,

Piotr Skulski

--
Uzywasz shareware?
Zarejestruj! Juz mozna - w Polsce! U mnie.