Re: O kasowaniu spamow jeszcze

Autor: Tomasz Orzechowski (tmo_at_mail.hep.utexas.edu)
Data: Mon 17 Feb 1997 - 00:56:12 MET

In pl.listserv.polip Piotr Skulski <sqlasek_at_snack.p.lodz.pl> wrote:
> Jezeli rzeczywiscie p. Surmacz lub ktos inny (do dzis nie wiem kto, bo
> nikt sie nie przyznal) eksploatuje program ingerujacy w poczte
> uzytkownikow internetu, to jest to zlamanie wszelkich zasad. To, ze robi

Facet, jaką poczte? Newsy to nie jest poczta, nie była i nie będzie.
To, że jakaś grupa rozprowadzana emailem jest sprzeżona z news-ami, to
nie znaczy, że sie komuś ingeruje w pocztę. Jak ktoś chce tą wlasnie
grupe zaszczycić swoimi wypocinami, to moze wysłać je zwykłą poczta, a
nie przez newsy.

Enter.

_tmo