Re: O kasowaniu spamow jeszcze

Autor: Tomasz Surmacz (ts_at_nospam.wroc.apk.net)
Data: Mon 17 Feb 1997 - 02:02:18 MET

You (sqlasek_at_snack.p.lodz.pl (Piotr Skulski)) wrote:
> Jezeli rzeczywiscie p. Surmacz lub ktos inny (do dzis nie wiem kto, bo
> nikt sie nie przyznal) eksploatuje program ingerujacy w poczte
> uzytkownikow internetu, to jest to zlamanie wszelkich zasad. To, ze robi
> to ktos na stanowisku administratora, jest podwojnie karygodne.

Czy szanowny p. Skulski moglby nie wymyslac sobie faktow i raczyl
wytlumaczyc o jaki program ingerujacy w poczte uzytkownikow internetu
mu chodzi?

> Pozdrawiam, Piotr Skulski

[denerwujacy .sig reklamowy wyciety]

--
 _________
(_   _' __) Tomasz R. Surmacz *--* Work:(071)3202636, tsurmacz_at_ict.pwr.wroc.pl
  |__(____/ For PGP key finger tsurmacz_at_asic.ict.pwr.wroc.pl *---* irc: TomekS