Re: O kasowaniu spamow jeszcze

Autor: Piotr Skulski (sqlasek_at_snack.p.lodz.pl)
Data: Sun 16 Feb 1997 - 14:06:06 MET

piotr pogorzelski wrote:

> (...)
> (...)
>
> Bardzo ladny tekst i bardzo dobry, i wazny do niego komentarz.
> Calkowice sie z Jarkiem zgadzam.
>
> --
> piotr pogorzelski

Piec minut temu wyslalem informacje o moich tlumaczeniach tekstow na
temat spamu. W zwiazku z tym, ze spelnilem obietnice, moge przestac
milczec. Niektorzy pewnie zaluja.
Jarku, napisales swietny tekst, ale jest to mily tekst dla bandziora.
Wszelka ingerencja w cudza poczte, jej kasowanie i blokowanie jest
uwazana za naduzycie sieci w co najmniej takim samym stopniu jak spam.
Jezeli rzeczywiscie p. Surmacz lub ktos inny (do dzis nie wiem kto, bo
nikt sie nie przyznal) eksploatuje program ingerujacy w poczte
uzytkownikow internetu, to jest to zlamanie wszelkich zasad. To, ze robi
to ktos na stanowisku administratora, jest podwojnie karygodne.
Niechby taki administrator najpierw zadbal o to, zeby z jego systemu nie
dokonywano naduzyc sieci, a potem dopiero bral sie za reszte swiata. A
zaczac najlepiej od siebie i od napisania chocby najkrotszego regulaminu
(np. takiego jak na http://snack.p.lodz.pl/~sqlasek/zasady.html )

Acha, czy jest jeszcze na liscie p. Janusz A. Urbanowicz? Czekam ciagle
na Panska odpowiedz i liste osob, z ktorymi nie wolno mi dyskutowac ze
wzgledu na ich zaslugi dla sieci.

Pozdrawiam, Piotr Skulski

--
Piotr "SQLasek" Skulski           http://snack.p.lodz.pl/~sqlasek