Re: Nowe domeny (bylo: Znowu DNS) w .

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Wed 27 Nov 1996 - 22:52:06 MET

Grzegorz Szyszlo <ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote in article
<57heag$89s_at_helios.man.lublin.pl>...
> "S.D." <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:
> wiem. chodzi jedynie o to, zeby mozna bylo stosunkowo latwo znalezd
> adres firmy, jesli mam o niej jakiekolwiek informacje. np. siedzibe.

I tu sie w 100% zgadzamy. Tylko jak to zrobic aby dzialalo?
Komplikowac sprawe geograficznie (www.twojafirma.krakow.com.pl)?
Chyba nie bo firma moze byc nie tylko w krakowie a zreszta ty nie musisz
wiedziec gdzie ona jest (od czasu numerow 0800 coraz czesciej nie ma
znaczenia gdzie geograficznie jest firma z ktora sie robi interesy i czesto
ludzie nie zdaja sobie sprawy dokad dzwonia wykrecajac 0800)
Komplikowac branzowo (twojafirma.ha.pl mb jak meble) chyba nie bo firma
moze zaczac handlowac czyms innym oprocz mebli i czy to jest powod do
zmiany wpisu w tablicach?
Zarty na bok.
Rozwiazenie jest proste: domena .pl dla wwszytskich oprocz edu gov i mil.
Dlaczego? Dlatego ze za domeny gov edu czy mil palcic podatnik wiec jak pod
adresm edu gov czy mil jest strona porno to kazdy ma sie prawo oburzyc bo
za to placi. I z innych okreslonych powodow ("oficjalnosc" informacji na
serverach z domen np gov)

Co do nazw handlowych? To chyba powinny rosztrygac sady. Generalnie nazwa
zastrzezona uprawnia do otzrymania (odebrania) domeny.
Poczekajmy do pierwszej sprawy.

To powinien rozstrzygac w kazdym przypadku sad.

Znaki handlowe to zreszta problem dla prawnikow a nie dla inzynierow.
Wyscie Panowie i Panie swoje zrobili i chwala Wam za to.